Selena má svoji modní značku!!!!!

17. října 2009 v 13:59
WOW!!! Další nový projekt!!! Tentorká modní kolekce "Dream out loud" !!! WOW NEMUŽU SE DOČKAT! VÍCE V CELÉM ČLÁNKU:) Podzim 2010:)




Ve své nejnovější roli jako módní návrhářka, Selena Gomez sní nahlas.

17-rok-stará hvězda, známá především svou vedoucí roli v "Průvodci Disney Channel ze Waverly Place", je dostat se do nějaké nové území s pádem 2010 vypuštění své první módní značku s názvem Dream Out Loud do Selena Gomez.

"Vyrůstal v Texasu, byl jsem trochu blízko-hlídal a tak trochu divoška, ale jak jsem cestoval, jsem rád, že toto oblečení," řekl Gomez, zatímco primping za natáčecí den na soubor "Wizards z Waverly Place. "" Bylo to opravdu vždycky můj sen mít řádek. "

Takže s pomocí skupiny expertů Gomez spojila ji vytvořit značku, která se zaměřuje na "hezká ženská a bohémský" oděvy - line, řekla, že odráží svůj vlastní styl. Aby ji začal, její zástupce v Creative Artists agenturu v Los Angeles nastavit Gomez s Tonym Melillo, bývalý Generra návrhář a designér nosit jeho jmenovec pánské značky, a Sandra Campos, který strávil asi 20 let po ukončení činnosti průmyslu, jako jsou značky Nautica a Polo Ralph Lauren. Melillo a Campos byl právě začalo vlastní licence a budování značky společnost pro rozvoj trhu a globální životní styl etiket speciálně pro celebrity. Této společnosti, tzv. střed pozornosti Holdings, už mluví s klienty Úřadu pro civilní letectví, když narazil na Gomez.

"Má takový dobrý pocit z toho, co se jí líbí a co nemá ráda," říká Melillo, který je kreativní ředitel Dream Out Loud do řádku Selena Gomez. "Bylo to překvapení, protože jsem nikdy nepracovala s někým, tak mladá, a nikdy ji očekává se, že chytrý. Má přání, aby se zapojili, a nic je poslal tam, aniž by její souhlas. Je pěkné vidět, že ji mít tento skutečný zájem. "

A řekl Gomez, ona byla docela vybíravá o každý detail.

"Když jsem potkal Tonyho a Sandra, byl jsem okamžitě komfortní s nimi a teď jsou pro mě jako rodina," řekla. "Jsou to kreativní a líbí se mi, jak mohu jen volat kdekoliv a mluvit s nimi o všem, i když je to jen o změně tlačítko. Prožil jsem tak v pohodě všechno. "

K výrobě line, Melillo a Campos spojila s New York-založené Adjmi Oblečení a tvořil Adjmi CH Značky LLC, holdingová společnost Dream Out Loud značky. Společně se partneři drží hlavní licenci na značku a jsou na začátku fáze setkání s licencí pro produkty, jako jsou kabelky, obuv a šperky. Chcete-li začít, společnost plánuje zahájit komplexní sportovní kolekce pro podzim 2010 prodej - Boho šatů, květinové tištěné topy, džíny, sukně, saka a některé doplňky, jako jsou šátky a čepice. Většina sbírky je podána v ekologickém měkké bavlněné tkaniny a všechny jsou recyklovány nebo eko-šetrné k nějakým způsobem, což bylo důležité Gomez. Všechny položky v kolekci jsou smíšené, a musí být uzavřeno, a to i s možností kombinace tisků.

Jako vyslanec UNICEF vůbec nejmladší, Gomez řekl, že chce být někdo její fanoušci mohou vzhlížet ve všem, co dělá. Tak tomu bylo zvláště důležité pro ni začlenit tuto zprávu do své linie.

"S mými linky, opravdu chci, aby zákazníkovi možnosti, jak mohou dát svůj vlastní vzhled spolu," řekla. "Chci, aby kousky, které lze snadno oblékat nahoru nebo dolů, a tkaniny jsou eko-šetrné a ekologické jsou superimportant. Také všechny značky mají někteří z mých inspirativní citáty z nich. I'm just looking poslat dobrou zprávu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Evča Evča | Web | 24. října 2009 v 19:52 | Reagovat

ahojik jak se mas?

2 mileynka mileynka | Web | 24. října 2009 v 19:52 | Reagovat

ahoj hlasuj pro nej TOP fotku Miley :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama